סקירה קצרה על אייפון 7 פלוס

היום איננו יכולים לתאר את חיינו ללא מכשיר סלולרי נייד. הוא מלווה אותנו לכל מקום – לרכב, לעבודה, ללימודים וגם למקומות בילוי כמו מסעדות או מרכזי קניון. משתמשים נהנים לבחון דגם חדש שיוצא אל השוק, ולכן כשאפל השיקה את אייפון 7 פלוס, המשתמשים התמלאו סקרנות ויצאו אל החנויות כדי לבדוק איך פועל המכשיר בשטח. בזכות התכונות הטובות הרבות שלו, הפך אייפון זה עד מהרה למכשיר מבוקש בקרב הישראלים.

אייפון 7 פלוס  – מה מיוחד בו

אז מה כל כך מיוחד באייפון 7 פלוס? מדוע רבים נוהרים לחנויות כדי לרכוש אתו? אלה כמה מבין הסיבות העיקריות לכך:

  • עמידות בפני פגעים – משתמשים אוהבים מכשירים חזקים ועמידים שיכולים לשמש אותם לטווח ארוך. אייפון מסוג זה ידוע כעמיד בפני אבק ומים, ומטבע הדברים גם חזק יותר. אז בפעם הבא שהמכשיר שלכם בא במגע עם נוזלים, אין צורך להילחץ פנו למעבדה לתיקון אייפון. על כל פנים, כדי לוודא שרכיבי המכשיר לא נפגמו, מומלץ לפנות למתקנים מקצועיים.
  • כוחו של מכשיר – כל מכשיר סלולרי נמדד רבות לפי רמת הביצועים שלו. אין אפשרות להוסיף לאייפון הקטן מעבד חזק כמו זה המאפיין מחשב נייח ואף מחשב נייד. ועדיין, iphone 7 plus הוא מכשיר בעל ביצועים מעולים בהתחשב בגודלו. הוא פועל על מעבד בעל 4 ליבות חזקות ומגיע גם עם מאיץ גרפי אשר לו 6 ליבות.
  • מצלמה מעולה – איכות הצילום של אייפון 7 פלוס חשובה לכל משתמש האוהד מכשירי אייפון. אם בוחנים את מצלמת הסלפי של המכשיר, ניתן לראות שהיא יכולה לצלם תמונות באיכות של לא פחות מ-7 מגה פיקסל. ואם המצלמה הקדמית היא התחלה טובה, אזי המצלמה האחורית מפיקה תמונות באיכות טובה אף יותר של 12 מגה פיקסל, תוך שהיא כוללת מאפיינים נוספים כמו צילום פנורמי או מזהה חיוכים.

אייפון 7 כי מגיע לכם אייפון טוב

רכישת אייפון 7 פלוס צריכה להתבצע בחנות המשווקת מוצרי אפל ותיקון מסך אייפון 7 צריך להתבצע רק אצל המומחים בתחום.  "סלולר בנחלה" מציעה שירות אמין ומקצועי מטובי המומחים בתחום התיקונים במחירים הוגנים ונוחים. תוכלו לבצע תיקונים למגוון מוצרים של חברת אפל כגון מכשירי אייפון, אייפד או מק. האייפון לא נדלק? צרו איתנו קשר 03-6020299.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here