קורס טכנאי סלולר וטבלטים – גם אתה יכול!

אחד הקורסים המקצועיים הזוכים לביקוש גבוה בשנים האחרונות הינו קורס טכנאי סלולר וטבלטים. יש לא מעט סיבות לביקוש הגבוה בכל רחבי הארץ, וחשוב לדעת שהקורס במכללת אינטלקט אקדמון פתוח בפני כולם ונערך בפיקוח משרד הכלכלה. כן, גם אתה יכול להצטרף אל הקורס שלנו וליהנות מהתנאים הטובים ביותר, עם תעודת הסמכה מצוינת שפותחת את הדלתות במעבדות רבות ואף מאפשרת לפתוח מעבדה עצמאית.

מהי המטרה של הקורס

קודם כל, המטרה של קורס טכנאי סלולר וטאבלט הוא להכשיר אותך לתחזוק של מכשירי סלולר, סמארטפונים וטאבלטים. אלו לימודים המכשירים אותך לכך בדרך פרקטית ומעשית תוך שיעורים המתקיימים גם במעבדה המתקדמת מסוגה באזור הצפון. בין היתר תלמד לפתור בעיות תוכנה ברמה תפעולית טכנית במערכות ההפעלה, תיקון סמארטפונים וסנכרון נתונים, וכן כל הקשור בציוד סלולרי מתקדם ותיקון טאבלטים. על מנת להשיג את היעדים האלו יש לקיים קורס רציני, יסודי ומקיף הנפרש על פני 232 שעות אקדמיות. שעות אלו מורכבות מ- 182 שעות של לימודים עיוניים המשולבים עם לימוד מעשי במעבדה, ומיועדים להכשרת טכנאים החל מדרג א' ועד דרג ד' כולל. לכך מצטרפות 50 שעות נוספות ומעשיות של תרגול הלחמות אלקטרוניות לטכנאי דרג ד' מורחב. הלימודים והתרגולים המעשיים מתייחסים למגוון מכשירים של סמסונג ואייפון הנחשבים למובילים בשוק.

מעבר לכך תקבל גם מידע וכלים חשובים לפתיחת  ותפעול מעבדה משלך, לרבות טיפים לניהול נכון של מעבדה, טפסים וקליטת מכשירים מלקוחות, טיפול בלקוחות, והמכשור והציוד הנדרשים לצורך הקמת מעבדה. לבסוף, מי שעומד בכל המטלות האקדמיות ומסיים כן את פרויקט הגמר המשלב תרגול מקצועי – מעשי, יקבל את תעודת ההסמכה MDCT – Mobile Device Certified Technician – level c-d מטעם מכללת אינטלקט אקדמון.

האם הקורס מתאים לך?

חשוב שתבין כי למרות הרמה הגבוהה של הלימודים, אין תנאי קבלה מיוחדים לקורס טכנאי סלולר במכללה שלנו. כלומר, אינך צריך להיות בעל רקע מיוחד בתחום או בעל מספר מסוים של שנות לימוד ותעודת בגרות. יחד עם זאת, מובן שחשוב שיהיו לך זיקה ועניין לעולם הסמארטפונים, שתרצה להכיר אותו יותר טוב ומקרוב ברמה מעשית ומקצועית, ושתהיה מעוניין להפוך אותו למקצוע.

כמו כן, אין זו דרישת קבלה לקורס אבל כדאי שתהיה בשלב בחיים בו אתה מוכן להשתלב במקצוע רציני, אחראי ולטווח ארוך. הביקוש לטכנאים בעלי תעודת הסמכה מוכרת הינו גבוה, ובמעבדות למיניהן רוצים עובדים שאפשר לסמוך עליהם – גם לטווח הארוך. על כן, אם הגעתם לשלב שבו אתה רוצה הכנסה קבועה הקור בהחלט יכול להתאים לך. וכמובן, הקורס שלנו יתאים לך אם אתה אוהב ומתלהב מכל הקשור למכשירים ניידים, ורוצה לנצל את ההזדמנות להפוך תחום עניין ותחביב למקצוע מכניס של ממש.

רוצה לשמוע עוד על הקורס? התקשר אל נציגינו ובדוק את התאמתך בטלפון *9233.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here