כל המידע שיכלנו לאסןף עבורכם על נקסוס 6 2015 – תאריך שחרור, חדשות ושמועות

סביר להניח שHuawei אחראית לנקסוס 6P, טלפון האנדרואיד הבא של גוגל

עדכון: נקסוס 6P הוא הפאבלט החדש של גוגל לשנת 2015, על פי השמועות האחרונות, והוא מגיע בזמן לאירוע ההשקה ב29 בספטמבר. אנחנו נהיה שם בשידור חי מסן פרנסיסקו. הנה מה שאנחנו יודעים.

מוטורולה בחוץ, ו-Huawei בפנים, בהתאם לשמועות לגבי נקסוס 6P החדש הרומזות שהסמארטפון מגיע עם מערכת אנדרואיד מרשמלו החדשה.

כן, למרות שגוגל השיקה טלפון בגודל 6 אינץ' עם מוטורולה בשנה שעברה והיא צפויה להשיק את נקסוס 5X לשנת 2015 עם LG, ישנן שמועות על פאבלט נקסוס חדש עם שם גדול.

יש בהחלט מקום למכשיר כה גדול בקרב אנשים המוכנים להתרגל לשימוש בטלפון בעזרת שתי ידיים. היה לו קהל נישה בעל כפות בשרניות.

 

הפאבלט הגדול של גוגל עשויה לבוא הפעם מ-Huawei

 

הנה מה שאנחנו יודעים, על סמך שמועות בנושאי מפרט, תכונות עיצוב חדשות ומחיר טוב יותר, בשבועות שלפני ההודעה הרשמית של גוגל.

 

תגיעו לעניין

  • מהו הנקסוס 6P? פלאפון-טאבלט אנדרואיד של גוגל
  • מתי הוא יושק? מועד ההשקה הוא 29 בספטמבר, וסביר להניח שיישלח ב13 באוקטובר
  • כמה הוא יעלה? מחיר זהה או נמוך יותר ממחירו של נקסוס 6 2014

 

תאריך ההשקה של נקסוס 6P 2015

הבכורה של מערכת האנדרואיד מרשמלו מתוכננת ליום שלישי, 29 בספטמבר, כך על פי דיווחים לגבי הזמנה של גוגל למסיבת עיתונאים בסן פרנסיסקו. אנחנו נהיה שם.

משמעות הדבר היא שכמעט בוודאות נקסוס 6P החדש יושק לצד העדכון החדש למערכת ההפעלה במועד זה, כמו גם הרענוןשל נקסוס 5X 2015. השמועות מגבות את כל זה.

פעמיים, לפני ששמענו שתאריך השקת נקסוס 5X החדש הולך להיות 29 בספטמבר. הגיוני שענקית מנוע החיפוש תארח אירוע אחד גם לטלפונים וגם לתוכנה החדשה שלה. נקסוס 6X יהיה גדול, אבל לא מספיק גדול כדי לקבל אירוע משלו.

כמובן, ייתכן שלא נראה את מועד אספקת הפאבלט מחנות Google Play עד אוקטובר, כשהשמועה האחרונה מצביעה על כך שתאריך ההזמנה-מראש הוא 13 באוקטובר. זוהי החלטה נבונה. יש יצרנית טלפונים אחרת, Apple, שחונקת את השטח עם iPhone 6S ועם iPhone 6S Plus ב -9 בספטמבר.

נוסיף את העובדה שההודעה לגבי נקסוס 6 2014 לא הגיעה עד אמצע אוקטובר של שנה שעברה, ויש לכם מועד הגיוני להפצה בסוף ספטמבר-תחילת אוקטובר.

הובטח לנו "זמן איכות", על פי ההזמנה מגוגל, כך שנוכל לומר לכם בקרוב האם הטלפון הנייד של גוגל גדול מדי להחזקה ביד אחת, או שהוא בדיוק בגודל הנכון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here