חבילת esim לחול
קרדיט:canva

אחת הסיבות שאנחנו נוסעים לחו"ל היא כדי להתנתק, לפחות כשזו נסיעה למטרת נופש. עם זאת, עם כל הכבוד להתנתקות וליציאה מהשגרה, אחד הדברים החשובים לנו הוא להיות מחוברים, שתהיה לנו האפשרות לגלוש בכל זמן, בלי להיות תלויים ב WI FI וגם להסתמס ואפילו להתקשר לארץ בכל רגע שנרצה. כדי שהדבר יהיה אפשרי יש צורך ברכישת חבילת גלישה והתאמת כרטיס הסים שנמצא בשימוש בארץ לכרטיס סים של החברה הסלולרית במדינת היעד. היום כבר אין צורך לעשות החלפה של כרטיס הסים באופן פיזי. התקנת כרטיס חבילת e-sim לחול הוא הפתרון הנוח ביותר. כל שיש לעשות הוא לרכוש את חבילת הגלישה ולהתקין את ה esim באופן דיגיטלי. הפעלתו היא פשוטה: סריקת קוד QR, כמה עדכונים בהגדרות ואתם מוכנים. ברגע שתנחתו תוכלו מיד להשתמש, לגלוש ולהיות מחוברים.

להיות מותאמים לעידן הדיגיטלי גם בכרטיס סים

הסלולרי הוא המכשיר שנותן לנו את כל האפשרויות לעשות כמעט כל דבר בצורה מקוונת מבלי להיות תלויים במכשירים או עזרים פיזיים. לכן, יהיה רק טבעי שכאשר נוסעים לחו"ל לא יהיה צורך בהחלפה פיזית של כרטיס סים אלא יהיה ניתן להתקין e-sim לחול באופן דיגיטלי. עבור מי שנוסע לחו"ל לעיתים קרובות הדבר משמעותי במיוחד. הגעה פיזית לסניף של חברת הסלולר כדי לרכוש חבילה וכדי שיחליפו לכם את כרטיס הסים לכרטיס המקומי היא כמובן טרטור, במיוחד כשהדבר נעשה פעמים רבות, כל פעם למדינה אחרת, מה שאומר החלפה לכרטיס אחר בכל פעם. כרטיס e-sim לחול מאפשר לכם להתחבר לכל רשת סלולרית בכל מדינה בהתאם לחבילה שרכשתם. אין צורך לעשות את ההתאמות בצורה פיזית אלא רק דרך שינויים בהגדרות. ההתקנה בצורה דיגיטלית מהווה יתרון גם בנושא האבטחה: קשה יותר לגנוב esim  מאשר כרטיס סים רגיל.

לבחור את החבילה המתאימה ביותר בעזרת מומחים בתחום

בקרוב מאוד כרטיס  e-sim לחול יהיה הדרך היחידה או לפחות השכיחה לגלישה או התקשרות מחו"ל. ממש כפי שיותר ויותר אנשים עוברים לקבל את שירותיהן של חברות הלוויין והכבלים דרך חבילות באינטרנט ולא באמצעות הכבלים או צלחות הלוויין, כך יותר ויותר יעברו להשתמש בכלי המאוד נוח של e-sim לחול במקום החלפת הכרטיס באופן פיזי. עד שהדבר יהפוך להיות מובן מאליו כדאי לפנות למומחים בתחום כדי שיסייעו לכם לבחור את חבילת הגלישה המתאימה ביותר וגם יסייעו לכם בכל הקשור להתקנת כרטים esim . מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה ונשמח לעזור.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here