credit unsplash

אין ספק כי הציבור הישראלי נחשב לאחד כזה שאוהב לטוס, ניתן לראות זאת מדי שנה על ידי העומס הבלתי פוסק בנמל בן גוריון. אכן, חופשה היא דבר נפלא, דבר המאפשר למרבית האנשים להתנתק משגרת החיים האפורה ולצבור חוויות שיהפכו את חייהם לעשירים יותר. עם זאת, רבים האנשים שטרם הטיסה לחול לא רוכשים סים בינלאומי, כזה אשר יאפשר להם לשמור על קשר עם קרוביהם ולשתף אותם בזמן אמת במקומות בהם טיילו ובתמונות אותן צילמו. במטרה לעשות לכם סדר בכל הבלאגן, ריכזנו עבורכם את מיטב הטיפים שיסייעו לכם לדעת כל מה שאתם צריכים על גלישה בחו"ל.

כך תדעו איך לרכוש כרטיס סים בינלאומי לחו"ל בצורה הנכונה

כיום, כאשר אדם טס לחו"ל, החל מחופשה ועד לטיסה למטרות עבודה, מן הטבעי כי יהיה עליו לדאוג לחבילת גלישה, זאת מאחר וכאמור, בעת שהייה בחו"ל מרבית האנשים ירצו לשתף את קרוביהם בחוויותיהם, זאת בנוסף לצורך בזמינות טלפונית. אך כיצד תוכלו לדעת איזה כרטיס סים בינלאומי עליכם לרכוש על מנת לתת פתרון לצרכים אלו? תחילה, חשוב לציין כי יש לקחת בחשבון את המדינה אליה תטוסו, מאחר וחלק מהמדינות לא נתמכות בחבילות לחו"ל על ידי חברות הסלולר ועל כן, חשוב לוודא לפני הטיסה כי אכן ישנה אופציה לרכוש סים בינלאומי עבור מדינה זו. כמו כן, עליכם לשקול טרם הרכישה האם אתם זקוקים לסים בינלאומי לצורך גלישה בלבד או האם תרצו להוסיף לו גם דקות שיחה. קחו בחשבון כי במרבית המקרים חבילת גלישה בלבד תספיק, זאת מאחר וניתן לערוך שיחות קוליות ואף גם שיחות וידאו דרך אפליקציית "ווצאפ" הנשענת על נתוני האינטרנט שלכם בלבד ועל כן ייתכן כי תוכלו לוותר על הוספת דקות שיחה, מה שיכול לחסוך לכם בעלויות החבילה.

האפשרויות הטובות ביותר

תחילה, בעת בה אנו מדברים על רכישת כרטיס סים בינלאומי, חשוב להבין כי קיים מספר רב של אפשרויות, כאשר לכל אפשרות היתרון שלה. לדוגמא, חברות הסלולר השונות מאפשרות ללקוחותיהן לרכוש חבילות חו"ל מבעוד מועד, דבר המהווה יתרון משמעותי בנוחות התהליך שכן, במידה ורכשתם חבילה מוקדמת לא תצטרכו להחליף סים בהגעה ליעד שלכם והחבילה הבינלאומית תופעל אוטומטית. כמו כן, ראוי לציין כי בקרוב לקוחות כלל לא יצטרכו כרטיס סים, זאת הודות לשירות eSim ישראל שהתאפשר בזכות אפל שהכניסה אופציה זאת בדגם האייפון העדכני שלה. מכאן עולה השאלה, מהו eSim? למעשה, מדובר בכרטיס סים שאינו פיזי, כלומר נמצא בין חלקי המכשיר, מה שמאפשר מעבר מהיר בין חבילות גלישה ללא כל צורך בכרטיס הפיזי. יתר על כך, ביעדים מסוימים כבר קיימת תמיכה נרחבת של חברות הסלולר בסים דיגיטלי ועל כן, כדאי לבדוק האם אפשרות זו קיימת עבורכם (במידה ויש לכם מכשיר תומך), מאחר והדבר עשוי להיות יותר נוח ומהיר מהחלפת כרטיס סים פיזי.

שורה תחתונה

כאשר אתם זקוקים לסים בינלאומי, מן הראוי שתבחרו בספק המשתלם והטוב ביותר, כזה אשר מציע פתרון זול, אמין ונגיש במיוחד כך שתוכלו ליהנות מגלישה בחו"ל עוד מרגע ההגעה ליעד הנבחר. כמו כן, בעת בחירת הספק חשוב מאוד לשים לב לביקורות על היעד הספציפי אליו אתם טסים, זאת על מנת לוודא כי אכן קיים פתרון הולם לצורך שלכם בגלישה עבור אותו היעד. אין ספק כי כשזה נוגע לגלישה בחו"ל, תרצו לוודא כי אתם אכן מקבלים את הטוב ביותר. לשם כך, אנו ממליצים לכם בחום על חברת e-go, חברה אשר מספקת שירות מקצועי ואיכותי בתחום זה מתוך רצון אמיתי לתת ללקוחותיהם את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלהם,  ללא פשרות על איכות הגלישה כלל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here