קורס טכנאי סלולר וטאבלט בצפון, חיפה והקריות

אם אתה מתגורר באזור הצפון, בחיפה, בקריות או באחד מישובי הסביבה, אתה בוודאי רואה את מעבדות הסלולר הרבות ברחובות. אם תסתכל היטב, תראה שלמעבדות האלו לא חסרים לקוחות, והסיבה פשוטה: הן מציעות שירות נחוץ ונדרש לכל בעל טלפון נייד או טבלט, וקשה מאוד למצוא בן אדם שאין לו מכשיר כזה. למעשה, כיום לכל בית אב יש כמה טלפונים סלולריים, החל בהורים ועד לילדים – אפילו בגילאים צעירים יחסית. הדבר מסביר את הנחיצות הרבה והגוברת של מעבדות סלולר, ומכאן גם את הביקוש לאנשים מוכשרים, מיומנים ובעלי הסמכה הולמת.

האם אתה מתאים לתחום?

אם אתה שוקל להירשם אל קורס טכנאי סלולר וטאבלט במכללת אינטלקט אקדמון, חשוב שתדע שמדובר בקורס מקיף, רציני ויסודי המעניק לך הסמכה ותעודה מבוקשת, הפותחת את הדלת להשתלבות במעבדות קיימות ואפילו לפתוח מעבדה עצמאית משלך. יחד עם זאת, לפני שאתה נרשם כדאי שתשאל את עצמך כמה שאלות.

השאלה הראשונה היא, האם הגעת לשלב בחיים שבו אתה רוצה להתקדם הלאה מעבר לעבודות מזדמנות, ולהתחיל לפתח תחום עיסוק לטווח הארוך. השאלה השנייה היא האם יש לך זיקה לעיסוקים טכניים והעולם הזה אינו מעורר בך רתיעה, שכן עבודתו של הטכנאי כוללת בין היתר התעסקות בחומרה – הלחמות, החלפת רכיבים וכן הלאה. שאלה שלישית: האם העולם הסלולרי מעניים אותך לפחות במידת מה – האם יש לך עניין במכשירים החדשים שיוצאים לשוק, בשדרוגים שלהם, בתוכנות ההפעלה, באפליקציות וכן הלאה. אין אנו אומרים שאתה חייב להיות פריק של טלפונים חכמים וטבלטים, אבל אם יש לך רתיעה מהתחום סביר להניח שלא תיהנה מהעיסוק בו לטווח הארוך. מצד שני, אם מדובר בתחביב ובתחום שאתה נמשך אליו, זוהי בהחלט הזדמנות מצוינת להפוך את מה שאתה אוהב למקצוע מכניס. בכל מקרה, אם אתה מתלבט לגבי התאמתך לקורס, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו ולקבל הכוונה מקצועית, בה נעזור לך להבין מה באמת מתאים לך.

הקורס באינטלקט אקדמון – מקצוענות לשמה

בהנחה שבחרת להירשם ולהצטרף אל קורס טכנאי במכללה שלנו, מחכה לך תוכנית לימודים מעשירה, מרתקת, יסודית ורצינית במעבדה המתקדמת מסוגה באזור הצפון. וכאשר תסיים אותה תקבל את התעודה המבוקשת ממשרד הכלכלה של MDCT – level c-d . מדובר בתוכנית שבנו אנשי מקצוע מיומנים המכירים היטב את מה שקורה בשוק הסלולר ובעולם המעבדות, על כל השינויים והשדרוגים האחרונים. היא מיועדת להעניק לך בזמן יחסית קצר את כל הידע התיאורטי והיישומי הנחוץ להשתלבות מוצלחת בתחום. זאת, בין אם אתה רוצה לעבוד כשכיר במעבדה מסוימת באזור, או שאתה רוצה לפתוח מעבדה משלך, שכן בקורס תקבל גם כלים לפתיחה, ניהול ותפעול מעבדה עצמאית: מילוי טפסים, בחירת מכשור מקצועי, שירות ללקוחות ועוד.

לפרטים נוספים על קורס טכנאי סלולר וטאבלט ולביצוע הרשמה התקשר עכשיו לטלפון *9233

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here