גיימרים? אתם לא חייבים להפסיק לשחק כשאתם יוצאים מהבית ונפרדים לשלום מקונסולת המשחקים האהובה עליכם. סביר להניח שרובכם יודעים זאת, אך רק חלקכם נוטים ליישם – מכשיר הנייד, חברנו הקרוב ששורף לנו יותר מדי שעות פנויות על הרשתות החברתיות והאפליקציות השונות, מגלם פוטנציאל כביר ואינסופי במשחקים שונים. משחקים למובייל מותאמים למכשיר הנייד במטרה לספק חוויית משחק מיטבית, מאתגרת, מהנה ובעיקר – ממכרת. לא יודעים מאין להתחיל? שמחנו לבדוק את הסוגיה עבורכם.

 שני משחקים למובייל מומלצים למכשיר המובייל

ClashRoyale

אי אפשר להתעלם מהקלאש רויאל, בין המשחקים שסחפו אחריהם מיליוני גיימרים ברחבי העולם והארץ. המשחק האסטרטגי פותח על ידי חברת Supercell  הפינית במטרה לאמן את חיילי הצבא הפיני לחשוב באופן אסטרטגי ויעיל. בתרגום חופשי לעברית, קלאש רויאל הוא משחק התנגשות מלכותית. מטרת המשחק היא להתחזק, לאסוף יותר גביעים במטרה לעלות לזירות המתקדמות יותר תוך איסוף קלפים וניצחון יריבים. ישנן מספר שכיחויות קלפים (המסווגות לשלוש קטגוריות תוכן – חיילים, לחשים ובניינים) – נפוצים, נדירים, אדירים ואגדיים. מהרמה השכיחה ביותר עד לרמה הנדירה והקשה ביותר להשגה. זירות הלוחמה מאפשרות להילחם בדו-קרב אחד על אחד או בדו-קרב זוגי (יחד עם שותף ללוחמה מול שני יריבים). המשחק המבוקש סחף אחריו גיימרים מכל רחבי העולם ובכל טווח הגילאים – מגילאי היסודי ועד למבוגרים שחצו את גיל השלושים-ארבעים, כך שבהחלט ניתן להגדיר זאת כמשחק לכל המשפחה.

Marvel: Future Fight

חובבי מארוול התפקדו! מארוול השיקה מגוון משחקים למכשיר המובייל, אך בין המובילים שבהם ללא ספק מככב המשחק הזה. הוא הושק לאוויר העולם בשנת 2015 אך מדי תקופה יוצאת גרסת עדכון חדשנית ומתקדמת המשפרת את המשחק. במשחק נמצא את רוב דמויות הקומיקס האהובות מהסרטים ומהסדרות – וולברין, ת'ור, סטורם, ראקון, גרוט (ואפילו בייבי גרוט) וכן הלאה. הגרפיקה במשחק היא לא פחות מיוצאת מן הכלל והדמויות מתעוררות לחיים על גבי המסך שלכם. גם במשחק זה, בדומה לכל משחק מוביל, אנחנו רואים אהדה מכל רחבי העולם ללא הבדלי גיל ואף קהילות גיימרים מרחבי העולם ועשרות סרטוני הדרכה שיאפשרו לכם ללמוד כיצד לשלוט במשחק ולהוביל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here