סקירה: Huawei Mate S הטענה הגדולה ביותר לתהילה היא גם החיסרון הגדול ביותר שלו.

תגידו שלום למכשיר Huawei Mate S, הסמארטפון הראשון בעולם עם טכנולוגיית Force Touch. בערך.

"Force Touch", אני שומע אתכם מהרהרים בתמיהה, "זה לא של אפל?"

ובכן כן, זאת טכנולוגית המסך המפוארת שתמצאו בשעונים של אפל ובMacBook החדש – וכן, Huawei היא החברה הראשונה שהכניסה את הטכנולוגיה הזאת לסמארטפון.

היא הצליחה להפיץ את הבשורה שבוע שלם לפני שאפל הודיעה על 3D Touch ב iPhone 6S ו 6S פלוס – שזו בעצם אותה הטכנולוגיה, למרות שהיישום של חברת Cupertino מבוסס יותר מאשר המאמץ של Huawei.

 

אמרתי "בערך" בשורת הפתיחה שלי, כי אתם עלולים להיתקל בקשיים אם תנסו להשיג את S Mate עם Force Touch. המכשיר מגיע בשלושה דגמים; 32GB, 64GB ו-128GB, אבל רק במודל האחרון, של 128GB, תוכלו למצוא את הפיצ'ר.

את המודל של 32GB ניתן להשיג ללא כרטיס SIM במחיר צנוע יחסית של 500$ ועם זמינות רחבה. אם אתם מעוניינים במכשירים של 64GB או 128GB יהיה לכם קשה יותר להשיג אותם עקב זמינות נמוכה.

 

Huawei ייצרה מספר מוגבל של מכשירי S Mate 32GB עם Force Touch הזמינים בחנות המקוונת שלה עבור 569 £ (בערך 800 $), אך המלאי נגמר כבר מזמן.

 

Meta S הוא מכשיר פרימיום, ועם תצוגת 5.5 אינץ' שלה הוא יכול להתחרות יפה נגד אייפון 6S plus, OnePlus 2, LG G4 ואפילו סמסונג גלקסיS6 וסוני Xperia Z5.

 

עיצוב

S Mate Huawei משפר על קודמו כשזה מגיע לעיצוב, עם גוף מתכת דק בעובי 7.2mm אשר נראה ומרגיש איכותי כראוי למכשיר פרימיום.

 

החלק האחורי מעוגל מעט, מה שאומר שהמכשיר יושב יפה ביד, ולמרות שיש לו גודל מסך זהה לאייפון 6S plus, Huawei שמרה עליו קצר, וצר בגודל 149.8 X 75.3 mm.

 

הוא הרבה יותר כיפי ידידותי מ- Ascend Mate 7, אשר היה בעל מסך 6 אינץ' ענק ובאמת דחף לקצה את השימוש ביד אחת.

 

במשקל של 156 גרם, המכשיר קל באופן מפתיע בהתחשב בגודלו, נוח להחזיקו והמסגרת העבה שלו החליקה לכיס שלי בלי שום בעיה.

 

כפתורי העצמה והנעילה ממוקמים בצד ימין של המכשיר קרוב לחלק העליון, והיה לי קל מאוד להגיע אליהם, אבל למרות זאת אני יכול לצפות שהמיקום שלהם יגרום בעיות לבעלי כפות ידיים קטנות.

 

דרך טובה לעקוף את המיקום המוזר של הלחצנים הללו, ואת הגודל הכללי של Mate S, נמצאת בחלק האחורי של המכשיר. מתחת לחיישן מצלמת ה- 13MP יש סורק טביעת אצבע.

 

Huawei עדכנה את התוכנה בה נעשה שימוש ב-Mate S, וכעת Fingerprint Sense 2.0 כולל רגישות רבה יותר ולמידה מוגברת. החיישן בהחלט מגיב, כאשר הוא עובד, ופותח את Mate S כהרף עין כאשר נוגעים בחיישן.

 

זה לא ממש ברמה של Touch ID של אפל או החיישן של סמסונג גלקסי S6, בגלל המיקום המוזר והביצועים שאינם תמיד מספקים – אבל השתמשתי בחיישנים גרועים בהרבה בעבר.

 

עדיין, זה לא כל מה שסורק טביעות האצבע יכול לעשות. ניתן גם להשתמש בו כדי לצלם תמונה, לגלול תמונות בגלריה, לענות לשיחות, לצפות בהתראות ולהשתיק את השעון המעורר.

Huawei Mate S מחיר כמו שאמרנו קודם לכן, המחיר בערך 800 דולר, שזה בסביבות ה2700 שח, למרות שבארץ לא ניתן למצוא בפחות מ3000, לגבי ההשקה של המכשיר, אין לנו עדיין תאריך מדוייק, אבל מבטיחים לעדכן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here