מתי יוצא הנקסוס החדש? יקראו לו נקסוס 6? כל החדשות והעדכונים!

גוגל Chromecast 2 יהיה שם גם הוא

גוגל שלחה לנו הודעה לא-כל-כך-נסתרת בנוגע לאירוע המתרחש בסוף החודש, בו אנו צפויים לראות את מכשירי הנקסוס החדשים, רענון מערכת ההפעלה אנדרואיד ועוד.

ב -29 בספטמבר, חברת Alephabet מארחת מצגת המבקשת מהמוזמנים "להצטרף אלינו לפינוקים חדשים וטעימים והרבה s'more ". זה לא יכול להיות יותר ברור מזה.

אנחנו נהיה שם כשהכל ייחשף בסן פרנסיסקו וננצל את מלוא "זמן האיכות" עם מספר המכשירים החדשים של Google אשר אולי יושקו באותו יום.

כל מי שעוקב אחרי חדשות טלפוני האנדרואיד יודע כ ההזמנה של היום היא רמז ענק לתאריך השחרור של אנדרואיד מרשמלו. הבטא הסופי הושק בסוף החודש שעבר.

לעומת זאת, מתי אנדרואיד מרשמלו יגיע לטלפון שלכם, זוהי תעלומה אשר עתידה להישאר כך זמן רב לאחר האירוע. מכשירי הנקסוס של גוגל יקבלו את העדכון ראשונים, כמו תמיד, אך יצרני טלפונים וספקים מפיצים עדכונים באיטיות רבה יותר.

תאריכי השקה של נקסוס 5 2015 ונקסוס 6 2015

גוגל אוהבת להשיק עדכוני מערכת עם טלפון חדש. זה לא עומד לקרות השנה – זה יהיה עם שני טלפונים, על פי השמועות האחרונות. כמעט הצלחתי לעבוד עליכם לרגע.

נקסוס 5 2015 המיוצר על ידי LG ונקסוס 6 2015 המיוצר על ידי Huawei היו חלק מהדלפות נרחבות במשך חודשים. יש לצפות לזוג מכשירים בעלי גודל קל יותר לאחיזה בהשוואה לנקסוס 6 של השנה שעברה. הגודל יגיע בצורת מפרט דגל ראוי.

ישנן שמועות שגוגל תוסיף את חיישן טביעת אצבע של אנדרואיד מרשמלו לטלפונים החדשים שלה, ויש סיכוי שתתווסף גם יציאת USB B מסוג C.

אנחנו נהיה באירוע בשידור חי, ונראה אם שעוני Android Wear או ה- Chromecast החדש יגיעו גם הם להופעת בכורה לצד סמארטפונים חדשים ועדכוני תוכנה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here