אתם שאלתם – למה הטלפון שלי נטען לאט? כיצד להטעין את הטלפון מהר יותר

כאשר אתה צריך להטעין את הטלפון שלך במהירות לפני היציאה מהבית, הדבר האחרון שאתה רוצה זה טעינה איטית.

כדי "לתקן" את הבעיה אנחנו צריכים להסתכל על החומרה בה אתה משתמש כדי להטעין את המכשיר. אם הטלפון החל להיטען לאט ללא סיבה נראית להתחיל, זו עלולה להיות בעיה עם כבל ה-USB, המטען, או אפילו הסוללה של הטלפון או חיבור הטעינה עצמו. ראו גם: איך לטעון את הטלפון או הטאבלט שלך מהר יותר.

ראשית, כבל ה- USB. לעתים קרובות מומלץ להשתמש בכבל USB אשר סופק עם הטלפון לטעינה. אתה ממש לא מחויב לעשות זאת, אבל זו דרך להימנע בשימוש בכבל זול ונחות. כמו כן כדאי לבדוק אם הכבל ניזוק, ושהחיבור עצמו עדיין מתאים בנוחות בטלפון. במקרה של ספק, קנה כבל חדש. כמו כן, בדוק שהחיבור בטלפון שלך אינו סובל מאבק ולכלוך.

שנית, המטען. בימים אלה זה די נדיר לקבל מתאם חשמל עם הסמארטפון. זה הגיוני, בהתחשב בכך שאינך צריך מטענים זהים לכל מכשיר טכנולוגי בבעלותך. עם זאת, זה גם אומר שאתה יכול להשתמש במתאם USB ישן שאינו מתאים למכשיר שלך.

מה שיותר גרוע הוא כאשר כן מקבלים מטען USB, אבל הוא לא מציע את הדרך המהירה ביותר להטענת המכשיר (נעדיף אם לא יסופק מטען כלל).

כאשר אנו מדברים על טעינת טלפונים אנו נוטים לדבר על מטענים סטנדרטיים ומהירים. מטעני טלפון סטנדרטיים מדורגים בדרך כלל ב-5W, אבל רוב הסמארטפונים המודרניים מקבלים הספק גבוה יותר, כגון זה המוצע על ידי מטענים הנמכרים בדרך כלל עם טאבלטים. מה שאנו מכנים מטענים 'מהירים' עשויים להציע בין 10W ו12.5W, מה שאומר שתוכל לטעון את הטלפון שלך במחצית הזמן.

טעינה מהירה הינה טכנולוגיית Qualcomm אשר נתמכת על ידי טלפוני דגל רבים הפועלים על מעבדי Snapdragon מסוימים. טעינת מהירה 1.0 יכולה להפחית את זמן הטעינה בעד 40 אחוזים על פני מטענים סטנדרטיים, טעינה מהירה 2.0 בשיעור של עד 75 אחוזים, ווטעינה מהירה 3.0 עד 80 אחוזים. על מנת ליהנות מכך עליך להשתמש במטען תואם.

אם אינך בטוח כמה כוח המכשיר שלך יכול לקבל, אל תדאג. הוא ישתמש רק בכוח לו הוא זקוק.

מטענים אלחוטיים (בדרך כלל 5W) ויציאות USB של מחשב (USB 1.0 ו2.5W USB 2.0, USB 3.0 4.5W) מטעינים את המכשיר הרבה יותר לאט מאשר מתאם חשמלי, כך שאם אתה בלחץ אל תשתמש באחד מאלה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here