איננו יכולים לתאר את חיינו ללא הטלפון הסלולרי המלווה אותנו לכל מקום. הפחד הכי גדול שלנו הוא שהסוללה של המכשיר היקר והאהוב שלנו תתרוקן לפתע פתאום ואנו נאבד את הקשר עם העולם החיצון (או העולם הווירטואלי, אם תרצו). משום כך, אנו מקפידים שלא לצאת מביתנו עם סוללה שהיא מתחת ל-50% ומחפשים בטירוף כל שקע חשמלי פנוי במקומות ציבוריים כמו רכבת או מסעדה על מנת לספק את כוח החיים החשמלי. למרבה המזל, יש דרך לשמור על חיי סוללה לאורך זמן.

כך תשמרו על חיי הסוללה של המכשיר

אתם בהחלט יכולים לשמור על חיי סוללה תקינים של המכשיר שלכם באמצעות כמה פעולות פשוטות:

  • לעמעם את בהירות המסך – מסך בהיר צורך אנרגיה רבה. בדרך כלל איננו זקוקים למסך בהיר מאוד, אלא אם כן אנו נמצאים באזור חשוך במיוחד. כך שניתן בהחלט לעמעם את בהירות המסך.
  • כבו את הבלו-טות' – הבלו-טות' חיונית כדי לדבר באמצעות אוזנייה אלחוטית או דרך הדיבורית בעת הנסיעה ברכב, אם כי פונקציה זו נחשבת לצרכנית אנרגיה לא קטנה. אם אתם מעוניינים לחסוך באנרגיית הסוללה שלכם, כבו את תקשורת הבלו-טות' כשאינכם משתמשים בה.
  • מחקו אפליקציות שאינן נמצאות בשימוש – אנו נוטים להוריד אפליקציות רבות למכשיר שלנו, אך האם אנו משתמשים בכולן? אפליקציות שונות רצות על המכשיר בכל עת, אך כשלא משתמשים בהן הן תופסות מקום וצורכות אנרגיה. כך שאם התקנתם בעבר אפליקציית משחקים שלא נגעתם בה יותר מחודש-חודשיים, אין טעם להשאיר אותה על גבי המכשיר.
  • לכבות את הרטט – הרטט נועד להודיע לנו שקיבלנו הודעה או עדכון לטלפון, כאשר הוא מושתק. אך אנו שוכחים שעם כל רטט, הסוללה שלנו מחסירה אחוז אחד או שניים. אם אתם נמצאים בסביבה שבה לא צריך לשמור על שקט, מומלץ לכבות את הרטט.
  • לצנן את המכשיר – כאשר המכשיר חשוף לקרני השמש או לכל מקור חום אחר, הוא מתחמם, "מתאמץ" וצורך יותר אנרגיה. השתדלו להגן על המכשיר שלכם מפני החום.

אלה רק טיפים אחדים לשמירה על חיי הסוללה של המכשיר שלכם. קיימות דרכים רבות ושונות לעשות זאת, וישנן גם אפליקציות המסייעות לצמצם את צריכת הסוללה ולשמור על המכשיר לטווח הארוך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here