הוא נמצא אתנו בכל מקום – במסעדה יוקרתית, במהלך ריצה שגרתית בחוף הים, בעבודה ובשעות הפנאי. איננו יכולים לתאר את חיינו ללא הסמארטפון הקטן שנמצא אצלנו בכיס, מוכן לפעולה כמו תמיד. אך האם אנו גומלים לו טובה תחת טובה? מרבית האנשים אינם יודעים לשמור על הסמארטפון שלהם, ועל כן הוא נשבר במהירות והם נאלצים להחליפו פעם אחר פעם. על מנת להתגבר על התופעה ולחסוך בכסף לרכישת מכשיר חדש, אספנו עבורכם כמה טיפים לשמירה  על הסמארטפון.

טיפים לשמירה על הסמארטפון

טיפ 1: כבו את המכשיר במהל הטעינה

סוללת המכשיר ההולכת ומתרוקנת מלחיצה אותנו כל כך, עד שאנחנו לא שוכחים לקחת את המטען הנייד ומסתובבים איתו בכל מקום אפשרי. גם כאשר המכשיר נמצא בטעינה, אנו ממהרים לנצל אותו ולדבר עם חבר טוב או לשחק בקנדי קראש. כתוצאה מכך, אנו עושים עוול לסוללה ולמכשיר עצמו ומקדמים את קיצו. על מנת להגבר על התופעה, מומלץ לכבות את המכשיר ולהתקין אותו במצב זה.

טיפ 2: לא לוותר על האנטי וירוס

משתמשים רבים אינם רואים בסמארטפון מחשב, ועל כן אינם דואגים לאבטח אותו. כך שבעוד המחשב האישי מצויד באנטי וירוס המעודכן ביותר, הסמארטפון נאלץ להתמודד עם התקפות בכוחות עצמו. יש לזכור שברגע שהמכשיר הקטן מחובר אל רשת האינטרנט, הוא חשוף לווירוסים בדיוק כמו כל מחשב אחר. מסיבה זו יש צורך לדאוג לאנטי וירוס טוב ואיכותי ואף לחבר סיסמאות חזקות לתוכנות.

טיפ 3: הגנו על הסמארטפון מפני נפילות

באופן פרדוקסלי, ככל שמדובר במכשיר מתקדם יותר כך הוא נוטה להיות פגיע יותר. כך למשל, הווקמן של שנות השמונים והתשעים עמיד מפני נפילות, וגם אם ייפול מידיכם, סביר להניח שלא יקרה דבר. אם מפילים סמארטפון, לעומת זאת, הסיפור עלול להיגמר אחרת. המסך שלו עלול להתנפץ לרסיסים ולהינזק באופן בלתי הפיך. אם אתם מעוניינים לשמור עליו, כדאי לרכוש מגן למכשיר ובייחוד מגן מסך איכותי העשוי מסיליקון.

טיפ 4: להשתמש ברכיבים מקוריים

ואין זה משנה אם מדובר במטען, החלפת מסך לסמארטפון או כל רכיב אחר. רכיבים בלתי מקוריים עלולים לפגוע במכשיר ולקצר את חייו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here