אחת השאלות הנפוצות ביותר בקרב משתמשים המעוניינים לבחור מכשיר חדש היא האם כדאי לבחון מכשיר אייפון או אנדרואיד. המשתמשים מתחלקים בחלוקה של חתול וכלב: חלק אינם מוכנים לשמוע על אייפון, ואחרים מתעקשים לרכוש רק מכשירי אנדרואיד. כדי לפתור אחת ולתמיד את הסוגיה המתמשכת הזו, אספנו לכם כמה תשובות של טכנאים.

עניין של מערכת הפעלה

ההבדל בין שתי מערכות ההפעלה של שני המכשירים הוא גדול מאוד. זאת משום שבעוד אפל משתמשת במערכת הפעלה הפועלת על קוד סגור, מכשירי ההפעלה של אנדרואיד פועלים על קוד פתוח. קוד סגור משמעו שהפיתוח שמור לחברה בלבד, כך שהאפליקציות עוברות אישור דקדקני, בעוד במערכת הפועלת על קוד פתוח יכול כל מפתח לעשות ככל העולה על רוחו. מערכת הפעלה המבוססת על קוד סגור נחשבת למאובטחת יותר וחסינה מפני וירוסים. מבחינת עדכון גרסה, ניתן לעדכן בקלות את הגרסאות בשני המכשירים.

מהירות לעומת נוחות

אחת השאלות הגדולות הנוצרות בעת רכישת מכשירים היא מה עדיף – מכשיר מהיר או מכשיר נוח לשימוש? מכשירי אייפון כוללים ביצועים טובים ומהירים יותר ממכשירי האנדרואיד. מכשירי האנדרואיד, לעומת זאת, כללים ממשק נוח וידידותי יותר למשתמש, ולכן ניתן לבצע בו פעולות שונות בקלות רבה יותר דוגמת הורדה והעברה של קבצים. מעבר לכך, אנדרואיד מאפשרת להוריד שירים בקלות ובמהירות, מכיוון שהיא לא מקפידה על זכויות יוצרים כמו אפל. אז אם יש לכם שיר מועדף שאתם פשוט חייבים להכניס למכשיר שלכם, מכשיר אנדרואיד הוא המכשיר שלכם.

 כמה זה עולה

וכמובן, שאלת השאלות היא איזה מכשיר זול יותר? משתמשים ותיקים יודעים כי מכשירי האנדרואיד זולים יותר ממכשירי האפל. כך לדוגמה, בעוד מכשירי האפל יכולים לעלות בין 3,000 ל-5,000 שקלים, ניתן למצוא מכשירי אנדרואיד טובים ב-800 שקלים בלבד. למרות זאת, קיימת אפשרות לרכוש מכשירי אנדרואיד טובים ב-800 שקלים בלבד. מכל מקום, אף על פי שיש פער רב במחירים בין שני סוגי המכשירים, דווקא כשמגיעים לתיקונים המציאות מתהפכת. חלקי החילוף של מכשירי האייפון זולים מאלה של האנדרואיד.

לסיכום, בסופו של דבר כל אחד מאתנו עושה את השיקולים שלו ומחליט אילו מבין המכשירים הוא המתאים לו ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here