בחירת חבר קרוב היא תמיד בחירה קשה, גם כשמדובר בחבר טכנולוגי, קטן ומשוכלל שמלווה אותנו במשך רוב שעות היום. שוק מכשירי המובייל מציע מגוון רב של מכשירים משוכללים מכל רחבי העולם, שהופכים את משימת הבחירה לקשה במיוחד. רגע לפני שאתם נכנעים ללחץ חברתי וקונים את המכשיר היקר או המוכר ביותר, קראו את רשימת הטיפים הבאים.

 טיפים לבחירת מכשיר נייד

  1. אנדרואיד או אייפון

רוב מכשירי הנייד מתחלקים לשתי מערכות הפעלה – מערכת האנדרואיד ומערכת IOS שנמצאת במכשירי האייפון. מערכת האנדרואיד היא מערכת פתוחה שמותאמת למגוון עצום של מוביילים ובכך מאפשרת להתאים בקלות ובפשטות את תוכנות הבסיס בנייד ואת האפליקציות השונות. החיסרון היחידי של האנדרואיד היא שלעיתים הפעולה בו פחות חלקה וזורמת לעומת המתחרה, אך גם נושא זה נמצא בטיפול וגוגל כבר השיקה גרסת עדכון חדשה בעלת תכונות משופרות.

מערכת ה-IOS מצטיינת בעיצוב מעודן ונעים, בפעולה מהירה וחלקה ושימוש פשוט ונוח. חנות האפליקציות של אפל נמצאת תחת פיקוח מחמיר במטרה לספק את האפליקציות האיכותיות ביותר באופן אחיד לכל המשתמשים במכשיריה. מנגד, המערכת היא סגורה ומוגבלת ואפשרויות השינוי וההגדרות במכשיר הן מינימליות. יחד עם זאת, ניתן לפרוץ למכשירי האייפון במטרה להרחיב את היקף הבחירה, אך מדיניותיה של אפל רואה בכך הפרה חמורה של תנאי השימוש במכשיר.

  1. ביצועים

ביצועי מכשיר נייד החכם, הכוללים הרצת משחקים ווידאו, מהירות הגלישה והעבודה ותמיכה בריבוי משימות, תלויים בזיכרון המכשיר ובמעבד.

ככל שזיכרון המכשיר גבוה יותר, כך המכשיר יתמודד באופן מוצלח יותר עם ריבוי משימות ועם אפליקציות תובעניות. כדי לתמוך בפעולת העבודה של המכשיר, מומלץ לבחור במעבד בעל ליבות כפולות המאפשר ביצועים גבוהים יותר.

אם אתם מעוניינים שהמכשיר ישמש אתכם לצורך משחקים, אתם זקוקים למכשיר שיתמוך בהרצת גרפיקה מתקדמת ולכן חשוב לבחון את מפרט המכשיר (אם הוא מקודד MKV או מאפשר להציג סרטי HD). יחד עם זאת, ניתן יהיה להוריד מחנות האפליקציות אפליקציה שתתמוך בהרצת הגרפיקה.

  1. גודל המסך

חשוב להתאים את גודל המסך לתוכן ולחוויית צפייה איכותית. מסך מגע סטנדרטי נע בין 3.2 ל-6.3 אינטש ואיכות המסך תלויה ברזולוציה. ככל שהמסך גדול יותר, כך חשוב שהרזולוציה במכשיר תהיה לאיכותית יותר כדי שתתמוך בגרפיקה המורכבת יותר.

כדי להשלים את חווית הקנייה ולקנות את מכשיר הנייד המומלץ ביותר לצורכיכם, רצוי להיוועץ בנציגי מכירות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here