סוכר גבוה – הולך להיות סמארטפון של פפסי בסין … וכן, זה פפסי

כשזה מגיע למוצרי מותג מוזרים, אתם יכולים לסמוך על יפן שתיתן כמה צחוקים, אבל היום, סין מביאה את הבדיחה הבאה. עם סמארטפון של המותג פפסי. לא, אני לא יודע למה. אבל למה לא?

פפסי P1 הוא, לכל הדעות, טלפון אנדרואיד סיני ולא מיוחד שתמצאו ב-Alibaba עבור כ -150 $. יש לו תצוגה גדולה של 5.5" p1080, מעבד MediaTek, , מצלמות 13MP\5MP, 16GB אחסון, ו- 2GB RAM.

כל זה, כמובן, על גבי אנדרואיד 5.1 ממותג. בנוסף, יש לו את הלוגו של פפסי. בגלל שברור שיש לו. הוא גם נראה כאילו יש לו סורק טביעת אצבע, ואני מקווה שמסך הנעילה מבקש ממך "לקבל את האתגר של פפסי" כשאתה מעורר את המכשיר. נקודות בונוס עבור אפקט צליל של בקבוק סודה בכל פעם שאתה פותח את המכשיר בהצלחה.

פפסי אישר לסוכנות הידיעות רויטרס כי הדליפה בMobipicker לעיל הינה לגיטימית, ואמרה כי המותג יהיה מורשה לייצור ע"י צד שלישי. המכשיר בשווי 200$ יוצע למכירה בסין בהמשך השנה, יחד עם שורה ארוכה של אבזרים והלבשה ממותגים כחלק מדחיפה בינלאומית גדולה של פפסי. פפסי לא ממש מייצרת את המכשיר, כמובן – והוא כמעט בוודאות יעוצב על סמך עיצוב קיים מהשוק הסיני. הוא פשוט ימותג מחדש עם לוגו של פפסי וROM תוכנה ממותגת, ככל שאנו יודעים.

בהתאם לכל, P1 הוא בעצם רק פעלול שיווקי. בעוד המכשיר כמובן ייכנס לייצור, יש סיכוי כמעט וודאי ששום דבר בו יוכח כמעניין באופן לגיטימי, מלבד החידוש של היותך מסוגל לומר "קניתי טלפון של פפסי" (אולי זה מגיע עם בקבוק פפסי בחינם?), הצהרה אשר בעצמה צריכה להיות סיבה למבוכה קלה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here