למרות ש-LG השיקה לאחרונה את הסמארטפון החדש שלה, V10, באוקטובר 2015, שמועות לגבי המכשיר הבא שלה כבר החלו.

המכשיר צפוי להצטרף לקו מכשירי הדגל של החברה (שנמצא כעת באיטרציה הרביעית עם G4) וייקרא ככל הנראה G5.

עד כה LG אישרה את חשיפת המכשיר בפברואר, במהלך קונגרס הניידים העולמי (אירוע טכנולוגיה בברצלונה, ספרד, המתמקד בתעשיית הניידים). תאריך זה הינו מוקדם מהצפוי בהתחשב בהודעה על G4 שהתרחשה באפריל 2015, אבל זה לא נדיר ש LG מתעסקת עם תזמון. G3 הוא דוגמא נוספת, המכשיר הגיע בחודש מאי 2014, כך שבכל שנה החברה מזיזה את תאריך השחרור חודש אחד מוקדם יותר מקודמו.

בנוסף לכך שחרור בפברואר עולה בקנה אחד עם יריביה של LG והשקת המוצרים שלהן – סמסונג ו HTC צפויות שתיהן לחשוף את גלקסי S7 ואת המכשיר החדש של HTC, באירוע MWC.

אבל חוץ מהמועד, אין הרבה שאנו יודעים באופן רשמי על הטלפון. עד לשחרורו, נאסוף את כל החדשות והשמועות לגבי המכשיר כאן בדף הזה, לכן כדאי לשוב ולבדוק אותו לעתים קרובות.

שמועה: 13 ינואר 2015

לדברי CNET קוריאה, LG G5 עשוי לכלול סוללה אשר ניתן לשלוף מהחלק התחתון של המכשיר. כמו כן כפתורי ההדלקה יעברו לצד (בניגוד למיקום האחורי הרגיל) ולא יהיה סורק טביעת אצבע בגב הטלפון. למרות ששתי התכונות האחרונות מתקבלות על הדעת (V10 היה הטלפון הראשון של LG עם חיישן הדפסה), השמועה לגבי הסוללה נשמעת פחות סבירה. בשיטה חדשה להכנסת הסוללה, לעומת זאת, אנחנו בהחלט מתעניינים.

היישר מ CES 2016, LG שלחה הזמנות לאירוע עיתונאים שיתקיים ב -21 בפברואר, יום אחד לפני MWC. ההזמנה כוללת את המילים "המשחק מתחיל" עם צעצוע קופץ מתיבה ברקע. LG אישרה לCNET שהאירוע יכלול חשיפה של "דגם הדגל הבא". למרות שאנחנו עדיין לא יודעים איך זה קשור לדימויים "השובבים", אנו מקווים שהמכשיר אינו כולל ליצן צעצוע מקפץ ומפחיד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here