למה הטלפון שלי כל כך איטי? איך לתקן טלפון איטי

אם המכשיר שלך היה מהיר אך עכשיו הוא איטי (ועדיין מתפקד כראוי), הגורם השכיח ביותר הוא הצטברות של יישומים, נתונים, קבצים זמניים וזבל אחר בזיכרון הטלפון. ישנה גם אפשרות שאפליקציה מסוימת או עדכון תוכנה יגרמו לבעיות, אם כי זה פחות סביר. אפילו פחות סביר הוא שתוכנות זדוניות יאטו את הטלפון, אם כי אם אתה חושד זו עלולה להיות הבעיה ראה את העצות שלנו על הסרת וירוס מאנדרואיד.

עבור על התוכן במכשירך והסר כל דבר שאינך צריך או אינך משתמש בו. סהר אפליקציות בהן אינך משתמש (כולל אלה שייתכן והותקנו מראש בעת רכישת הטלפון – אם אתה מסוגל לעשות זאת); תמונות, וידאו ומדיה אחרת יכולות לעבור גבוי פני ההסרה (ראה כיצד לגבות את האנדרואיד); תיקיית ההורדות שלך יכולה להתרוקן; ותוכל גם לנקות את Cache הנתונים. באפשרות השנייה, לחץ על הגדרות, אחסון בזיכרון, Cached Data, ולאחר מכן בחר במחיקה. ניתן למחוק את הנתונים עבור יישומים בודדים דרך הגדרות האפליקציות.

כל זה אמור להאיץ את מכשירך, אך זה עלול לקחת זמן. האפשרות הקלה יותר היא לבצע אתחול להגדרות יצרן, דבר אשר יחזיר את הטלפון למצב ראשוני ממש כפי שקנית אותו, אך צריך להיזהר, כי אתה תאבד את כל מה שאינו מגובה. איננו מדברים רק על תמונות ווידאו כאן, שכן תאבד גם יישומים שהורדת וכל התקדמות במשחק שאינו מקושר לחנות Play. היה סמוך ובטוח שתוכל להוריד מחדש את כל היישומים שנקנו בעבר מ-Google Play בלי לשלם שוב.

אם אתה בטוח שאתה רוצה לבצע איפוס להגדרות יצרן, פנה להגדרות, גיבוי ואיפוס, איפוס נתוני יצרן. תהליך זה יסיר הכל מהמכשיר שלך מלבד מערכת האנדרואיד עצמה.

קבצים המאוחסנים על כרטיס זיכרון נשלף לא יושפעו ידי איפוס להגדרות יצרן, אך אם מכשירך עדיין איטי ישנה האפשרות שכרטיס microSD גורם לבעיות. ראשית נסה להסיר אותו מהטלפון ולראות אם חל שיפור בביצועים. אם כרטיס ה-microSD הוא הגורם לבעיות, חבר את המכשיר למחשב וגבה את כל התוכן הנמצא על כרטיס הזיכרון על ידי העתקה שלו למחשב. עבור אל הגדרות, אחסון, ובחר לפרמט את הכרטיס, ואז חבר אותו בחזרה למחשב והעתק בחזרה רק את הקבצים שאתה באמת צריך. אם לאחר מכן תיתקל ביישומים שאינם עובדים כראוי סביר להניח כי חלק מהקבצים שלהם הותקנו בכרטיס הזיכרון; פשוט הסר והתקן אותם מחדש והם יעבדו שוב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here