אתם שאלתם – למה הטלפון שלי אומר שלא נמצא SIM? מדוע הטלפון שלי אומר שאין שירות? מדוע הטלפון שלי אומר שיש שיחות חירום בלבד?

אם הטלפון שלך מדווח כי לא מותקן SIM, ההסבר ההגיוני ביותר הוא שה-SIM שלך אינו מותקן או שהוכנס בצורה לא נכונה. נסה להוציא את ה-SIM מהטלפון, וודא כי הוא נקי (ושהחלל בתוך הטלפון נקי גם הוא), והכנס אותו שוב בצורה נכונה. אם הוא נמצא במגש SIM, וודא כי המגש מוכנס בצורה הנכונה. (אגב, אם נתקלת בבעיה בעת הסרת מגש ה- SIM שלך, לחץ חזק יותר על כפתור השחרור). כמו כן נסה להפעיל מחדש את הטלפון שלך ובצע בדיקה לעדכוני תוכנה.

אם כרטיס ה- SIM חדש לגמרי, יכול להיות שהוא כלל לא הופעל. פנה למפעיל הסלולרי שלך לקבלת עזרה.

אם אתה בטוח לחלוטין שכרטיס ה- SIM שלך מופעל והוכנס כראוי אך המכשיר עדיין מדווח על SIM חסר, זו כנראה בעיית חומרה או בעיה בכרטיס ה-SIM עצמו (אם הוא פגום ניתן לבקש כרטיס חלופי מחברת הסלולר), או שהשירות בוטל (שוב, פנה למפעיל הסלולרי שלך). הדרך הטובה ביותר לבדוק בוודאות אם הבעיה היא במכשיר הטלפון שלך או בכרטיס ה- SIM היא ללוות כרטיס של חבר ולבדוק אם הוא מזוהה על ידי המכשיר.

אם אין לך שירות יכול להיות שאין לך קליטה (ובמקרה זה המכשיר יאפשר לך לבצע שיחות חירום בלבד) או שיש בעיה עם כרטיס ה- SIM שלך.

אם אין לך קליטה נסה לבדוק אם אתה במצב טיסה – חפש סמל של מטוס בשורת ההודעות. ראה גם: הטלפונים הטובים ביותר לשנת 2015.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here