תחרות בשוק הטלפונים החכמים הוא אתגר לכל אחד, שלא לדבר על שחקן חדש, ולכן Nextbit, חברה המורכבת מעובדים לשעבר של Google ו-HTC, נוקטת בגישה שונה לביותר. היא טוענת כי הטלפון הראשון שלה ישתפר עם הזמן.

העדכון המוזר הגיע בראיון עם CNET, כאשר החברה הודיעה כי "הטלפון שלך יעבוד טוב יותר לאורך זמן ויתפקד ברמה גבוהה יותר בזכות שיפור התוכנה."

איך בדיוק זה יושג, לא ברור. ביצועי טלפון לעתים קרובות פוחתים לאורך זמן כאשר הזיכרון מתמלא ועדכונים אחרים מאטים את החוויה הכוללת, כך שנשמע שהתכנית שלהם היא להימנע ממקרה כזה.

יש הערות מעורפלות לגבי יצירת מכשיר שיתאים את עצמו למשתמש, פתרון בעיות אחסון בטכנולוגיית ענן ו"supercharging" אנדרואיד, בלי לנתק את המשתמש מיישומי ליבה של Google כמו Google Play.

עם זאת זה עדיין לא ממש ברור איך כל זה יהיה שונה מהתאמות אנדרואיד ועדכוני תוכנה של יצרנים אחרים.

צוות מוכשר

אבל בזמן שאנחנו לא יכולים שלא להיות קצת ספקנים לעת עתה, לצוות יש לפחות היסטוריה מעניינת. החברים כולליאת סקוט קרוסיל, שהוביל את העיצוב של ONE HTC וHTC ONE M8, מייק צ'אן שעבד כמהנדס תוכנה באנדרואיד, וטום מוס, שהיה מנהל פיתוח עסקי ושותפויות עבור אנדרואיד בגוגל עד 2010.

הטלפון כנראה יושק ב -1 באוקטובר, למחיר של כ-300-400$. בנוסף לשיפור לאורך זמן (כביכול), הוא יהיה בעל מבנה מסוגנן, בהתחשב בכך שקרוסיל נמצא בנבחרת. היה גם שיח על "עיצוב פרובוקטיבי."

Nextbit בהחלט מספקת כמה טענות נועזות, ומוס הולך כל כך רחוק ואומר שהמכשיר שלו יהיה "פאקינג מדהים", אבל אם החברה באמת יכולה לקיים את ההבטחה של טלפון שמשתפר לאורך זמן, יכול להיות שהם עלו על משהו.

זה "אם" גדול, בכל זאת, וגם אם זה ישפר את התוכנה – זה באמת יהיה מספיק לנצח חומרה חדשה?

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here