דליפה נוספת של "Aero" HTC A9 לקראת הכרזה אפשרית בהמשך החודש

HTC צריכה להיט. באופן נואש. על פי ComScore החברה מכרה פחות מ -4% מהסמארטפונים בארה"ב ברבעון השני של השנה, והסטטיסטיקה העולמית של IDC אפילו לא ציינה את החברה וככל הנראה כללה אותה ב"אחר", כנראה עקב נתח שוק נמוך בהרבה מה- 4.7% של Lenovo. ההדלפות שלHTC (One?) M9 הידוע גם כAero, מצביעות על כך שהחברה מכוונת לעיצוב דק ואלגנטי אשר ללא ספק יסייע לחברה לזכות בלקוחות חדשים עם השחרור הגדול הבא שלה.

סט ההדלפות האחרון מגיע מטוויטר, שם OnLeaks פרסמו סט של תמונות של מה שנראה כגרסה כמעט גמורה של הטלפון בצבע שחור, למרות שהוא מוגדר כיחידת דמה.

שימו לב ללחצני הפעלה והווליום בקצה הימני של המכשיר, החריצים לכרטיסי SD ו-SIM (נגישים באמצעות כלי מיוחד) בצד השמאלי, והלוגו של HTC המעוך בצורה מוזרה בין כפתור הבית הפיזי והחלק התחתון של המסך. מאחר והמסך כולל לחצני ניווט וירטואליים, אנחנו מהמרים שהכפתור מתפקד גם כחיישן טביעת אצבע. יציאת מיקרו USB סטנדרטית (לא USB מסוג C), מיקרופון, אוזניות, ורמקול מונו דחוסים בחלק התחתון, והחלק העליון נראה כאילו יש לו את אותו החלק של אינפרא אדום כמו סדרת Mx.

פירוט המפרט המודלף הוא בהחלט בטווח מחירים בינוני, עם מסך 5 אינץ', p1080 מעבד Snapdragon 617, 2GB של זיכרון, רק 16GB של אחסון, וסוללת 2150mAh . אם זה נראה לכם קטן, אתם צודקים, אבל זה מאפשר לטלפון להיות בעובי 7 מ"מ בלבד (לפחות על פי ההדלפות). אנו מקווים לקבל מידע קונקרטי יותר ב -20 באוקטובר, אז HTC אמורה לחשוף את מכשיר האנדרואיד הזה, אשר יכלול את מערכת ההפעלה אנדרואיד מרשמלו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here