ההשקה בחודש הבא של iOS 9 על iPhone ו- iPad מעדכנת את Siri, המפות ועוד

  • עדכון: תאריך השחרור של iOS 9 צפוי בחודש ספטמבר, והבטא הציבורי זמין כעת. הנה מדריך כיצד להוריד את iOS 9 ומה חדש.

אפל עסוקה בהכנות של iOS 9, שעתיד לצאת בחודש הקרוב, והעדכון של iPhone ו- iPad מביא סירי חכמה יותר, כיווני תחבורה ציבוריים לMaps, מולטי-טסקינג בטאבלט ויישומים מובנים חדשים.

עכשיו, כאשר השעון של אפל הושק ו-iOS 8.4 וApple Music זמינים, זה הפרויקט הגדול הבא של החברה לפני הסרת הלוט על 6 iPhoneS ו- iPhone 6S Plus הצפויים להופיע בחודש ספטמבר.

הבטא של iOS 9 נבדק עם יציבות משופרת, גודל הורדה קטן יותר ותאימות טלפון וטאבלט מצוינת. ה-iPhone ו- iPad הישנים שלך עדיין יעבדו עם העדכון אם הם פועלים על iOS 8.

  • האם המערכת טובה? סקירת iOS 9

התכונות של iOS9 החדש כוללות יישומים מובנים וכמה יישומי בסיס חדשים. יש גם יותר פונקציונליות מאי פעם עבור iPads. למה תוכלו לצפות עם השחרור המלא בעוד מספר שבועות?

תאריך שחרור 9 iOS

9 iOS הפך לזמין לכולם בחודש יולי אם הם לקחו חלק בתכנית הציבורית החינמית של הבטא של אפל, ולפני זה ב-WWDC, התכנית בתשלום של מפתחי iOS לבודקי בטא אמיתיים.

כל מי שרוצה את הגרסה הסופית והיציבה של 9 iOS בחינם צריך להמתין קצת יותר, היא צפויה להיות מושקת עם ה- iPhone החדש בספטמבר.

 

ישנה שמועה שתאריך אירוע השקת iPhone 6S יהיה יום שלישי, 8 בספטמבר. בעבר עדכוני iOS בדרך כלל הושקו ביום רביעי שלאחר מכן, שהוא 16 בספטמבר.

 

מהיום, ההמתנה היא דבר טוב. הבטא הציבורי של iOS 9 עדיין מלא באגים ולא גמור. התכונות הטובות ביותר בדרך כלל לא מושקות עד גרסת הזהב, בכל מקרה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here