תאריך השחרור של Samsung Galaxy S7 מחיר, מפרט ותכונות: מתי גלקסי S7 מגיע? סמסונג בודקת את Snapdragon 820 לגלקסי S7

מתי Samsung Galaxy S7 מגיע ולמה אנחנו יכולים לצפות מהגלקסי הבא? הנה כל מה שאנחנו יודעים עד כה, כולל שמועות לגבי תאריך השחרור, מחיר, מפרט ותכונות.

Samsung Galaxy S6 נמכר מאפריל, אבל כבר הגיע הזמן להסתכל קדימה אל הסמארטפון הבא. בהתבסס על שמועות באינטרנט, הנה מה שאנחנו יודעים עד כה על תאריך השחרור של גלקסי S7 , המחיר, המפרט, התכונות ועוד.

בין אם אתם חושבים שזה מוקדם מדי להתחיל לצפות לגלקסי S7 או לא, הגעתם לדף הזה משום שאתם מתעניינים. זה המדריך השלם שלנו לגלקסי S7 והוא יעודכן באופן שוטף עד לרגע ההשקה. אנחנו גם נוסיף את המחשבות שלנו ותחזיות מומחים מאחר וכתבנו על גלקסי מאז ההתחלה.

בדף זה תוכלו לקרוא על שמועות לגבי תאריך השחרור של גלקסי S7 , כמה הוא יכול לעלות, ומה ההבדל בין S6 וS7 מבחינת עיצוב, חומרה, מפרטים ותכונות. תוכלו גם להצביע בסקרים שלנו ולספר לנו מה הייתם הכי רוצים לראות בגלקסי S7.

פיצלנו את המאמר למקטעים קטנים המתמקדים בהיבטים שונים של S7 Galaxy כך שתוכלו בקלות למצוא את מה שאתם מחפשים. בבקשה קחו בחשבון כי מה שאתם קוראים הן שמועות וספקולציות כך שזה עשוי להיות שגוי – אנחנו ננסה להצביע על שדברים שיותר סביר להניח שבאמת יקרו ודברים שפחות.

קראו את הסקירה שלנו על Samsung Galaxy S6 ולמדו עוד על Samsung Galaxy S6 כאן.

תאריך השחרור של Samsung Galaxy S7 : מתי יושק Samsung Galaxy S7 ?

 

בדרך כלל, די קל לחזות את השקת טלפוני הדגל של Galaxy S. סמסונג נוטה להכריז על הטלפון קרוב מאוד ל-MWC, תערוכת הטכנולוגיה בברצלונה המתקיימת מדי שנה בחודש מרץ.

סמסונג משיקה מכשיר גלקסי S חדש מדי שנה, כך שיש סיכוי טוב שנצטרך לחכות עד MWC 2016 לחשיפה רשמית של גלקסי S7. עם זאת, זה לא מנע משמועה לרמוז שהוא יגיע הרבה קודם לכן.

 

דו"ח של Newsis, אתר חדשות דרום קוריאני, טוען כי סמסונג החלה עבודה על גלקסי S7 שניים-שלושה חודשים לפני המועד המתוכנן בטענה שהיא תשיק אותו במחצית השנייה של השנה.

 

אנחנו חושבים שזה מאוד לא סביר, ושאנחנו נקבל את Samsung Galaxy Note 5 בהמשך השנה, כנראה בתערוכת IFA 2015 בחודש ספטמבר. מקורממחלקת השיווק של סמסונג הסכים וקבע כי S7 גלקסי לא יושק בשנת 2015.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here