תחום פיתוח אפליקציות הולך וצובר תאוצה ככל שעוברות השנים. היום איננו מבינים כיצד יכולנו להסתדר בעבר ללא האפליקציות הקטנות במכשיר שלנו, אשר מאפשרות לנו לקבל מידע עדכני בכל עת ואף לבצע תשלומים או להשאיר פרטים עבור חברה שבמוצריה אנו מתעניינים. לכל אחד מאתנו יש רעיון כיצד ניתן לשפר את איכות החיים בעולם. יש הממציאים תרופה למחלה חשוכת מרפא, ויש המפתחים אפליקציה המסייעת לאנשים להתמצא בעולם העשיר והמגוון שבו הם חיים.

מדוע דווקא אפל

כשבאים לפתח אפליקציה, אחת השאלות הראשונות שאנו שואלים את עצמנו הוא באיזו פלטפורמה נפתח אותן. רבים בוחרים בפיתוח אפליקציות לאייפון מכמה סיבות. ראשית, אפל מייצרת מכשירים איכותיים שיש להם מעבד טוב וחזק. מכשירים אלה יכולים לשמש את המשתמשים לטווח ארוך. שנית, הלקוחות של אפל נחשבים לאיכותיים יותר, מכיוון שהם מוכנים להשקיע כסף במכשירים יקרים וטובים. ושלישית, מערכת ההפעלה של האייפונים – iOS- היא מערכת בקוד סגור הנחשבת לבטוחה יותר מפני פריצות האקרים.

מה דרוש לנו כדי לפתח אפליקציות באייפון

אם החלטתם לעשות קריירה בפיתוח אפליקציות למכשיריה של אפל, אלה כמה דברים שאתם צריכים:

  • ידע בתכנות – שפת התכנות של האייפונים היא Objective C. אם יש לכם רקע בשפות כמו ג'אווה או C++ תוכלו ללמוד את Objective C בקלות רבה יותר, שכן מדובר בשפות דומות.
  • מחשב MAC – מחשב רגיל אינו עובד עם מערכת ההפעלה iOS, בעוד ה-MAC  מותאם אליה.
  • אייפון – כאשר אתם מפתחים אפליקציה, עליכם לבדוק את שלבי פעולתה בכל עת. לשם כך אתם תזדקקו למכשיר אייפון.
  • הרשמה לקהילה – כדי להיות מפתחים, עליכם להירשם לתוכנית המפתחים של אפל ולשלם דמי מנוי מדי שנה.

לא מוכרחים לעשות זאת לבד

אם יש לכם רעיון לפיתוח אפליקציה אבל אין לכם את הזמן הדרוש ללמוד תכנות, תוכלו לפנות למפתחים מקצועיים. שם תוכלו להכיר מתכנתים טובים, כמו גם לקבל עזרה בעיצוב האפליקציה שלכם ובשיווקה. אחרי הכול, אם אתם מעוניינים בכך שמשתמשים רבים יורידו את האפליקציה המקורית שלכם, אתם צריכים לשווק אותה בצורה טובה באמצעות הפקת סרטון תדמית, הקמת אתר וכדומה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here