OnePlus 2 זמין לקנייה החל מהיום, אז הנה אנו משווים אותו לסמסונג גלקסיS6 כולל מחיר, עיצוב, מבנה, חומרה, מפרט ותוכנה.

OnePlus 2 זמין החל מהיום ושם לו למטרה לנצח את השמות הגדולים ביותר בשוק הטלפונים החכמים. אחד הטלפונים הטובים ביותר כרגע הוא Samsung Galaxy S6 אבל האם הוא יכול להפסיד לטלפון העולה? קראו את סקירת ההשוואה כדי לגלות.

ראה גם: הסמארטפונים הטובים ביותר של 2015

שני הטלפונים האלה הם גישות שונות לחלוטין ליצירת טלפון דגל אז זו השוואה מעניינת. בואו נסתכל על השוואה בין מספר תחומים.

הייתה לנו סקירה של OnePlus 2 אבל לא יכולנו לעשות לו בדיקה מלאה, לכן אנחנו מסתכלים כאן על המפרט ולא מוסיפים שום תוצאות benchmark.

מחיר

OnePlus 2 הוא "טלפון הדגל הטוב ביותר לשנת 2016" ואחת הדרכים בהן החברה שואפת להשיג זאת היא על ידי עירעור יריבים. הדור השני של הסמארטפון OnePlus נמכר רק ב- £ 239, מחיר מגוחך למכשיר דגל. איך לקבל הזמנה של OnePlus 2.

הוא מעט יקר יותר מקודמו, אבל לא אכפת לנו, זה יותר ממחצית המחיר של S6 Galaxy אשר הושק ב-£ 599. עם זאת, המחיר ירד באופן דרמטי, ואפשר לקנות אחד באמזון ללא חוזה.

זה עדיין מהווה חיסכון של 160 £ אם תבחרו ב- OnePlus 2.

עיצוב ומבנה

אין ספק שגלקסי S6 הוא המכשיר המוביל בקרב הזה. הוא דק בעובי 6.8mm וקל במשקל 138 גרם, בעוד OnePlus 2 הוא 9.9mm ו-175 גרם. זה הבדל די גדול בשני המדדים, ו-OnePlus 2 הוא גם גבוה יותר ורחב יותר, בעיקר בגלל המסך הגדול ותוספת של כפתור בית פיזי.

גלקסי S6 הוא גם אחד ממכשירי האנדרואיד הטובים ביותר במונחים של איכות מבנה, והוא נמצא במעלה הרשימה עם HTC One M9. השילוב של מתכת וזכוכית הופך אותם לנחשקים.

OnePlus 2 אולי לא זוהר כמוהם, אבל האפשרות של כיסויי StyleSwap העשויים חומרים שונים כגון עץ וקבלר הופכים אותו לדיי מושך. כמו כן, יש לו כפתור התראות פיזי לאלו מכם שעושים בכך שימוש.

אתם יודעים איזה טלפון אתם מעדיפים, אבל ראוי לציין כי שניהם לא מציעים חסינות למים, למרות שלגלקסי S5 הייתה התכונה הזו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here