הידיעה הכי חמה שרצה כרגע: נקסוס 6 החדש ישבור את מחסום האחסון של GB128

מקום לכל הדברים שלך

בעוד לוח השנה זוחל לקראת 29 בספטמבר, אנחנו רואים זרם יציב של הדלפות וטיפים הקשורים למכשירי הנקסוס – אתמול שמענו שספינות הדגל של גוגל לשנת 2015 ייקראו נקסוס 5X ונקסוס .6P

זה היה אתמול. היום Android Police מדווחת כי הנקסוס הגדול יותר של Huawei הולך להיות זמין עם נפח אחסון עצום של 128GB , דבר אשר יהווה שיא למכשיר ממותג הנקסוס.

עובדה זו מציבה את נקסוס 6 (או 6P) ברמה אחת עם ספינות הדגל האחרות של 2015 כגון סמסונג גלקסי S6 .

Android Police מדווחת כי "מספר מקורות מהימנים" מצביעים על זמינות מכשירים בנפח 32GB, 64GB וכן 128GB, במחירי פרימיום של 50-100 $ לכל אחד (שזה בערך 32-64£ או AUS 70-140).

מירוץ האחסון

אפילו עם מספר הולך וגדל של יישומים המסתמכים על אחסון בענן, יצרני טלפונים ניידים מגיבים לדרישת המשתמשים ומספקים שטח אחסון מורחב. Apple היא אחת היצרניות אשר עדיין דבקות במכשיר בעל 16GB.

Android Police מוסרת שאין זה סביר אך זה לא בלתי אפשרי שמכשרי הנקסוס של השנה יגיע עם חריץ לכרטיס microSD. אם זה אכן יקרה, אנו מסתכלים על 256GBשל שטח אחסון פוטנציאלי.

זהו שפע של מקום לאחסון אוסף המוזיקה והסרטים שלך, במידה ותרצה להתנתק מאינטרנט לזמן מה. למידע נוסף על מה שאנחנו חושבים שאנחנו יודעים על המכשירים הקרובים, בדוק את המדריכים המלאים שלנו לנקסוס 5 החדש ונקסוס 6.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here