אתה נמצא במרחק מספר עדכוני תוכנה בלבד משליטה על Apple TV החדשה בעזרת מכשיר iPhone או iPad.
ביום שלישי אפל פרסמה סדרה של עדכוני תוכנה למכשירי iOS ו OS X. למכשירי iOS , אפל שחררה את iOS 9.2 עם תיקוני באגים ושיפורים כלליים. לApple Watch, אפל פרסמה את WatchOS 2.1 עם תמיכה בשפות חדשות.
באשר ל- Apple TV עדכון TVOS 9.1 עם תמיכת Siri לApple Music, אבל הכי חשוב, העדכון גם מוסיף תמיכה עבור יישום השליטה מרחוק של אפל. באמצעות שימוש באפליקציה משתמשים מרוחקים יכול להקליד שמות משתמש וסיסמאות באמצעות מקלדת מכשירי iOS במקום להשתמש בהתחברות באמצעות Siri.

לפני שתוכל לשלוט בטלוויזיה שלך עם מכשיר iOS, אתה צריך לעדכן את התוכנה במכשירים שלך.

Apple TV
כדי לעדכן את התוכנה בטלוויזיה של אפל, התחל ע"י פתיחת אפליקציית ההגדרות. לאחר מכן, גלול למטה ובחר מערכת מרשימת האפשרויות. תחתתחזוקה, לחץ על עדכוני תוכנה. לבסוף, בחר עדכון תוכנה. קבל והתקן את העדכון כאשר תתבקש לעשות זאת.

מכשירי iOS
אתה יכול לעדכן את מכשיר iOS שלך על ידי פתיחת הגדרות, לאחר מכן הקשה על כללי> עדכון תוכנה. בצע את ההנחיות ברגע שהעדכון נמצא.

Apple Watch
כבר דיברנו על כיצד לעדכן את שעון האפל שלך, אבל הנה תקציר: פתח את האפליקציה של Apple Watch באייפון, הקש על כללי> עדכון תוכנה. לאחר שהעדכון נמצא, פעל בהתאם להנחיות. זכור שעליך להניח את השעון על המטען במהלך תהליך ההתקנה.

הגדרת יישום השליטה מרחוק
כאשר התוכנה בכל המכשירים שלך מעודכנת, תוכל לשלוט בטלוויזיה באמצעות מכשיר iOS או Apple Watch על ידי שימוש באפליקציית שליטה מרחוק.

לאחר התקנת האפליקציה, תתבקש לאפשר שיתוף ביתי או להוסיף התקן חדש לאפליקציה. אם כבר יש לך שיתוף ביתי פעיל בטלוויזיה, בחר באפשרות זו ולהיכנס באמצעות אותו מזהה אפל שבו השתמשת עם הטלוויזיה.
לעומת זאת, תוכל להוסיף טלוויזיית אפל שאינה עושה שימוש באותו חשבון שיתוף ביתי באמצעות אפשרות הוספת התקן. בטלוויזיה, פתח את ההגדרות, ואז פנה אל שלטים ומכשירים> שליטה מרחוק וחפש את השם של המכשיר עליו התקנת את אפליקציית השליטה.במכשיר iOS או בשעון אפל, הפעל את היישום ובחר "הוסף התקן" (אם כבר הגדרת את האפליקציה, אתה יכול גם לבחור "הוסף ספריית iTunes " ממסך ההגדרה של האפליקציה). לאחר מכן האפליקציה תציג קוד בן ארבע ספרות, אותו תצטרך להזין בטלוויזיה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here