אתם שאלתם – למה הסוללה של הטלפון שלי כל כך גרועה? איך לתקן את חיי הסוללה בטלפון

כל הסוללות מאבדות איכות לאורך זמן, אך גם עם טלפונים חדשים עלול לצוץ קושי לסיים יום מלא הודות לשימוש מוגבר, מסכים גדולים יותר, רזולוציה גבוהה יותר, חומרה חזקה יותר וכן הלאה. במקום להתאמץ לשנות את הדרך בה אתה משתמש בסמארטפון שלך כדי לנסות ולשפר את חיי הסוללה, ה'תיקון' האהוב שלנו הוא להשתמש בסוללה ניידת – כך לעולם לא נגמרת הסוללה. ראה את רשימת הסוללות הניידות הטובות ביותר.

האמת היא שקשה מאוד "לתקן" חיי סוללה גרועים, מכיוון שרק לעתים נדירות ישנו דבר אחד הגורם לבעיה.

אם הסוללה במכשירך נשלפת, ה"תיקון" עשוי להיות סוללה חלופית. אמנם, רוב הסמארטפונים בימינו אינם מאפשרים למשתמש לגשת לסוללה, ואם זוהי בעיה בתוכנה סוללה חדשה לא תעזור.

עדכוני תוכנה שלא הותאמו לחומרה הישנה של המכשיר הם בעיה נפוצה, אך חוץ מהמתנה לעדכון תוכנה מהיצרן יש מעט מאוד שניתן לעשות.

ישנם טיפים והמלצות רבות אותם תוכל לנסות על מנת לשפר את מצבך. הפעל מחדש את המכשיר שלך מידי פעם. נקוט בצעדים כדי למנוע מהמכשיר להתחמם יתר על המידה (ראה לעיל) או להיות קר מדי. הנמך את בהירות המסך ושנה את הגדרת זמן כיבוי המסך. כבה את ה-Bluetooth וה- Wi-Fi כאשר אינך משתמש בהם. סגור יישומים הפועלים ברקע. כבה את הרטט. כבה את הטפט המונפש והאנימציות. הפחת את עוצמת הקול בעת שמיעת שירים ובעת משחק. נצל את היתרון של מצבי חיסכון בצריכת החשמל. נתק את הטלפון שלך ברגע שהוא סיים טעינה. אלו הן רק מספר עצות – לעצות נוספות על שיפור חיי סוללה ראה: כיצד לגרום לסוללה בטלפון שלך להחזיק מעמד למשך זמן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here